16 listopada 2014

Comeback!


Do wszystkich czytelników!

Z tej strony dawno zapomniana przez was współautorka tego bloga, która jest smutna z tego powodu i wróciła pod innym nickiem. Tak, to ja, Ilmin.  Dlaczego to wszystko piszę? By o sobie przypomnieć, to po pierwsze, a po drugie to chcę wyjaśnić kilka spraw i ogłosić, że wracamy wraz z ming. Długo nas tu nie było z różnych powodów. Pierwszy jest taki, że ming to kujon (Wiem że mnie za to zabije, ale taka jest prawda) i nie chciałam prowadzić bloga bez niej. Jak wiecie, piszemy to dla zabawy, tak więc pisanie samej to nieco mniejsza zabawa ^^'''
Drugi powód jest taki, że i ja miałam pisarski kryzys. Opuściłam swojego bloga bo jakoś czułam się niedoceniana, bo piszę o B2ST a nie o popularnym EXO...
Ostatnia sprawa jest taka, że postaramy się zrealizować wszystkie dotychczasowe zamówienia, ale dodawanie nowych na razie blokujemy. Trochę się tego uzbierało, więc życzcie nam powodzenia. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda w ogóle .___.

Cześć pysie, z tej strony ming. Mam nadzieję, że pamiętacie o nas jeszcze! Wracamy i mamy nadzieję, że uda nam się wszystko szybko nadrobić, bo pisanie fanficków to dla nas przyjemność, a przy okazji również dla Was, naszych czytelników, bo możecie czytać o tym, co kochacie ~ Trzymajcie za nas kciuki, a postaramy się być jak najlepsze w tym, co robimy. Hwaiting!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz